Hijab Party

Idag var jag på fest för en tjej som börjar använda slöja från och med idag! Mashallah så vacker hon var! Det var väldgt fint dekorerat och hon läste ur koranen och tackade Allah för alla välsignelse. Stämningen var såå otroligt vacker och vi skrattade så mycket :)
Plus att jag åt dundergodaaa cupcakes gjorda av vackra Russl så dagen kan inte bli bättre! Jag blir så sugen på att återgå till mina cumpkaes behov och börja baka igen. Jag har fortfarande alla former och tillbehör. Det är bara att köpa dekorationer och baka!


Kommentarer
Mona

Vilka söta cupcakes!

2012-11-11 @ 22:22:44
R

Saha habibti

Svar: tack galob!
Sara

2012-11-13 @ 15:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0