Ett litet förtydligande...

"...vad jag menar e att vi alla e muslimer o jag tror att man måste acceptera varandras olikheter. Jag tror inte du vet vilken respekt o kärlek som finns till Alo Al bait hos sunni!"
 
Detta är precis vad syftet med inlägget var syster. Eftersom att jag skrev sunni källor där det står att man ska respektera och älska ahlul bayt betyder det att jag förstår respekten ALLA muslimer har för profeten och hans älskade familj. Jag menade inte att anklaga någon för något. Det finns många som knappt har hört talas om eid al-ghadir och jag ville bara förklara vad det var och vilken betydelse denna dag har hos en del muslimer.
Men som du påpekade vi är alla muslimer med En Gud, En profet, En koran och jag hoppas verkligen att fler inser detta. 
Men jag är glad att du kommenterade för det kanske finns en del som hade samma åsikt som dig om inlägget men som inte sa något.  =)

Ha en trevlig fortsatt helg fina bloggläsare!


Kommentarer
Anonym

Don't worry we still love you! You didnt say something wrong :)

Svar: lol thanks hun xx
Sara

2012-11-11 @ 22:25:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0