Burgundy...again!

Idag träffade jag ett par väldigt saknade vänner som jag inte hade sett på länge. Vi fikade på espresso house i östermalm. Väldigt mysigt men det var två stölder som ägde rum på mindre än en timme, två tjejer som blev av med sina väskor. Så det var lite läskigt också haha.
På kvällen åkte jag till moskén och när jag kom hem bakade jag cupcakes (bilder och recept kmr imorn). Så det har varit en lång lördag!

Här kommer dagens också! Okej så denna vinröda burgundy färg är en klar höstfavorit!
Stickad tröja: h&m
Skjorta: Primark
Kjol: Warehouse
Slöja: h&m



Kommentarer
S

Otroligt söt höstig ouftit! Mashallah diin stiiiiil

Svar: Tack fina du!
Sara

2012-11-19 @ 00:14:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0