Summertime!

Avklarade och godkända tentor- check!
Sommarlov- check!
Sol och värme.... a ja man kan väl inte få allt man vill!
Det känns så skönt att ha klarat av första året på logopedprogrammet på karolinska. Känner mig väldigt stolt över mig själv och det enda som fattas just nu är lite sol.
Dagens tenta var nog den roligaste tentan jag NÅGONSIN gjort!!! Det var en muntlig tentamen och läraren gjorde det hela som jeopardy... så han sa svar och så skulle man ringa i en klocka och ställa en fråga till det svaret, typ vad är...
Vi fick sitta i grupper och den som höll i klockan gav den till nästa person i gruppen så fort man hade svarat på en fråga. Vi skrattade så mycket och i slutet fick alla en chokladask som vinnarpris och tröstpris.
En väldigt trevlig tenta på en kurs som var rolig...eller rolig och rolig den handlade om typ alla sjukdomar i kroppen.
Men nu är det sommarlov (Har egentligen en obligatorisk föreläsning imorgon, den sista!)
Men nu ska jag gå och enjoy myself
Ha det så bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0