Fresh start

Yummy in my tummy!! Startade dagen med en nyttig (och GOD) frukost. Det blev havreflarn, youghurt (med hallonsmak) och färska jordgubbar, hallon och blåbär!
Idag blir det en lång dag och jag ska plugga som in i helvetteee inför tentan på måndad!
Kan inte fatta att det är fredag idag...tiden går så fort. Inte nog med det så är jag jävligt sugen på choklad. Ge mig nu. Tänk om det fanns ett ställe där allt var gjort av choklad. Man fick äta hur mycket man ville. Haha kalle och chokladfabriken typ. Keep dreaming...
Men nu ska jag bara till Kista en snabbis innan jag börjar plugga.
Krammmmm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0