Don't you just love SL

Igår var INTE min dag... Det tog mig 3 timmar att komma till universitetet istället för en timme!
Först så missade jag bussen och nästa buss bara kör förbi utan att stanna! För första gången någonsin kommer en skolbuss o jag frågade busschauffören om han tänker stanna i spånga station och det slutar med jag får åka med. Jag hann precis till pendeltåget mot stan och åker till sundbyberg där det blir stopp... STRÖMAVBROTT. De hänvisar oss till tunnelbanan och där är det också strömavbrott!! Så jag går till bussen istället och tänk er att alla på pendel och tunnebanan ska gå på den bussen som åker till odenplan...mhhhmm.. Men jag fick plats iaf haha gick av i sveaplan och bytte till buss mot sergels torg. Gick till pendeltågstationen och där har det också PRECIS blivit strömavbrott. Toppen!
Gick till tunnelbanan och åkte mot marietorget och försökte därifrån hitta till södra station och där gick jag vilse... Hahha Så jag frågade en gubbe om vägen och han säger att jag har gått åt fel håll så jag tog tunnelbanan från slussen och till Marietorget IGEN..därifrån gick jag åt rätt håll och hittade till sluuuuut Södra station. Jag kom dit precis när pendeltåget åker iväg så kag fick vänta på nästa. När jag hade tagit pendel och och gått av i flemingsberg och var framme var klockan 11:10 och jag hade gått hemifrån kl 08:05.
Ahhhhh SL ;D



Kommentarer
sl suger juuu

åhh stackars dig!! Jag vaknade och såg att det var kaos på sl.se och gick o la mig igen hihi.

Fin blogg du har förresten :)

2012-05-30 @ 22:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0