A thousand churchbells ringing I can hear the angels singing...

Alltså jag har ett problem. Jag ska ALLTID överanalysera saker. Uppgifter, händelser, böcker, filmer allt!!
Håller på med en uppgift som ska in imorgon och jag har varit deppad hela dagen för att uppgiften känns så svår och allt e på engelska och en massa konstiga ord och jag får ont i huvudet.
Men alltså blev precis klar med uppgiften och... okej det var jobbigt att läsa men det hela var egentligten inte ens så svårt. När jag satt och sammanfattade allt jag läst så insåg jag att det bara var jag som tänkte för mycket och överanalyserade det hela. Samma sak äre varenda gång! varför måste jag överanalysera allt lixooom! ouff.
Anywas, måste gå och träna på min muntliga representation inför imorn.

-xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0