Ysl-ring

Hejsvejj!! Allt bra? Bra jag ville verkligen veta. Hehe
Idag invigde jag min nya Ysl-ring look-alike.Visst är den härligt fin? Och Gud vilket vackert väder vi hade i Stockholm här idag. Helt underbar klar skinande sol högt på himlen så man blir helt varm inuti!
Efter tentan (som för övrigt var jätte svår!) träffade jag mamma och morbrors fru i Stinsen Köpcentrum. Gick lite runt och provade en massa saker. Jag gjorde ett riktigt KÖP! Köpte en diamant ring från Guldfynd som jag blev helt förälskad i!! Köpte även namnhalsband till mina tvillingsystrar. Men efter detta är jag FATTIG hahahaha
Men nu är jag riktigt trött och kroppen bara skriver efter sömn med tanke på de stunder jag pluggat halva natten.
Godnatt alla söta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0