Time is like a sword, If you don't cut it, It will cut you...

Hejjj!
Idag är jag lite snurrig i huvvet efter att ha sprungit runt så mycket. Hade reserverat biljetter för att titta på The hunger games. Biljetterna skulle hämtas ut 14:30 och filmen gick 15:30. Varken jag eller haneen kunde hämta ut biljetterna och när jag väl var på väg till stan såg jag att det bara var 5 av 512 biljetter kvar. FEM!!. När vi väl var där så fanns det 3 platser kvar som dessutom var splittrade. FAIL, Big time..
Haha satt i en halvtimme och tittade på trailers o hittade inget intressant så vi började röra oss mot gallerian istället och till slut hamnade vi inne på Espresso House. Det blev fika, skratt och en massa praaaaat! Kan säga att dagen blev lyckad i alla fall :D
Men nästa gång ska jag alltid hämta ut biljetterna i tid -.-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0