London!

Hej hej och HEJ! Idag är jag lite extra glad för jag fick besked om att jag kommit in på en kurs som jag sökt till ! Ska läsa den under sommaren...buuh ska hon plugga i sommar kanske man tänker? Men men men kursen ska jag läsa i LONDON!! Ska bli jättekul att vara i London i en månad och en halv o bra njuta av livet, plugga engelska, ta en Cambridge examen och shoppa som bara den! Ser fram emot sommaren lite extra nu! Bara 3 månader kvar. Exakt tre månader faktiskt ;D
Min kusin sover hos mig så nu ska vi titta på A walk to remember! Bästa att förberedda näsdukar. Eller ska jag säga tårdukar kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0