Go'morgon?

Go'morgon? Not so much...
Jag hatar när man ibland är sen till föreläsning eller liknande för att man inte kunde hitta en tröja eller något annat. Idag var precis en sån dag.
Först så vaknade jag utav att min syster gick in i mitt rum 10 min innan min klocka skulle ringa och guuud vad jag ääälskar just de där 10 minuterna. Dessutom blev jag sen för att jag satt och letade som en galning efter en tröja. Jag brukar vanligtvis förbereda mina kläder dagen innan men självklart skulle jag inte göra det inför idag! Suck!
Anyways...har en lång dag idag så nu ska jag sluta sura annars klarar man ju inte dan liksom!
No Negativity!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0