You left me spinning like a disco...

Hej alla söta!
Gud vad konstigt det känns att vara ledig! vet inte vad jag ska göra och känner hela tiden att jag måste gå och plugga. Konstigt att inte ha något att oroa sig över.
Sorry för min dåliga uppdatering men har inte varit hemma mycket och att skriva inlägg från mobilen är lite jobbigt.
Nu är det planering inför min resa till london som gäller :D eftersom att det är en sån lång resa så får jag inte glömma något viktigt. Tänkte lite igår, jag kommer adrig kunna lämna London utan att ha köpt minst 3 resväskor till hahah. De som känner mig vet att jag är shopping galen och min kusin åker till London när jag också är där jag och hon tillsammans är bara föööör mycket.  knas ;)
Anyways...

Take care, xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0