OOTD ;)

Mashallah finisar ni börjar öka i antal, måste börja blogga på allvar nu ;) hehe
Idag var jag och mamma i Vällingby Centrum och letade efter presenter och skötte andra ärenden. Så jag har gått mycket... I klackar alltså! Ouch!
Här är i alla fall dagens look:
Marinblå klänning -H&M
Kofta -H&M
Väska- Accesorize
Smycken- Ebay, H&M
Sjal- H&M

Haha det känns som om jag gör reklam för H&M här men det blev bara så av en slump! Och ja, det var lite kallt efter sjutiden så jag borde nog ha tagit med en jacka eller något.



Kommentarer
Anonym

Salam, vad e d du pluggar? E du från Irak?

2012-06-18 @ 23:30:05
Sara svarar

salam! Jag pluggar till Logoped på Karolinska och yes, jag är från Irak ;)Är du också därfifrån?

2012-06-20 @ 00:04:04
URL: http://exquisite.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0