Kista

Heej!
Idag var jag i Kista med min kusin. Vi åt bakad potatis med sås och räkor till lunch och Shoppade en massor...eller HON shoppade och jag tittade på. Jag ska ju till London om 15 dagar så jag ska lägga ner min energi på att shoppa där ;)

I april åkte hela släkten på kryssning och i butiken på båten köpte jag lakritsbollar från Malaco. De var sååååå goda och idag pratade jag och min kusin om de och om att ingen utav oss har hittat de någon annanstans. Just när vi säger att de var så goda och att vi måste gå på kryssning för att köpa såna så ser jag de framför mig...OMG!!
Gud vad vi blev glada! Haha så sjukt läskigt.
Anyways, nu ska jag och mami ta en snabb liten promenad.
Take care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0