Friday

Tjaba tjena hallåå!
Gårdagen var som sagt mycket trevlig ;) Jag och mamma träffade morbrorsfru, mina två kusiner och en kompis i stan på förmiddagen och efter en låång shoppingrunda blev det bakad potatis med räkröra till lunch i Gallerian följt av ännu mer shopping. Slutade dock med att min kusins plånbok blev stulen :(
Åt middag hemma och drog sen hem till mammas kompis där vi fikade och umgicks. På kvällen kom min kompis och hennes mamma förbi för att hämta lite grejer och självklart tog vi tusentals sjuka bilder i trädgården och sist men inte minst blev det film med syskonen! Hoppas er fredag var minst lika rolig sötnosar.
Anyways, nu ska jag duka för middagen. Ciao!



Kommentarer
A

Tjejen i mitten heter hon Nor?

2012-06-17 @ 02:43:29
Sara

Svar: nej det är jag som står i mitten :)

2012-06-17 @ 18:17:51
URL: http://exquisite.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0