Two weeks in pictures.

Heeej! Har fatt tag pa en dator med wifi sa att jag kan lagga upp lite bilder oxo! de senaste tva veckorna har jag knappt vilat. Om jag inte ar i skolan sa ar jag ute och shoppar eller pa middag hos nagon slakting eller nagot helt annat!! jag har atit en massa gott och haft en massa kul. men jag har mycket kvar att gora. Har lart kanna manga nya trevliga personer fran olika lander som oxo ar har for att plugga. 
Jag samlade ihop lite bilder pa mat fran de tva veckorna.... Enjoy! 
 
Jordgubbar med nutella :)
Waffles with cream and extra chocolate
 Mocca Choclate Cookie Crumble Frappuccino
China Express... Noodles with barbeque chicken,Sweet and sour chicken and Malaysian chicken.
Pepe's Piri Piri Chicken Burgers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0