Today is the day!

God förmiddag!
Kom precis hem från tentan och det mycket bättre för att halva klassen lämnade in blankt så jag är inte ensam om det! Haha!
Plus att jag invigde mina nya egendesignade stövlar idag! Mamma köpte ett par helt vanliga bruna stövlar och jag pimpade upp de. Vad tycker ni om resultatet? Glömde ta en före bild men tänk er vanliga bruna stövlar.

Har ni förresten hört om allt det här med att instagram kommer sälja alla bilder som folk laddar upp från och med 16 januari? Idag kom de ut med ändringar. De sa att det var en missuppfattning och att de inte kommer sälja våra bilder. Hmmm... Man blir ju förvirrad och misstänksam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0