Today in pictures

Dagen bestod utav bjudning hos mormor, en massa mat, sötsaker och mina fina cupcakes! (Receptet finns i ett tidigare inlägg)
Jag hade på mig en svart klänning från Nelly med pärlor på kragen matchat med ett silver collar necklace.

Jag måste lämna in ett arbete klockan 9 imorgon bitti och jag har bara skrivit halva. Jag är fortfarande hemma hos min mormor och väntar på att min familj blir klara så att vi kan åka hem där jag har min dator och arbetet. Känner mig så otroligt stressad. Jag kommer att sitta hela natten och skriva och som tur är jag ledig imorgon!



Kommentarer
Anonym

Har du en syster som går i nian?

Svar: nej det har jag inte :)
Sara

2012-12-04 @ 00:09:35
Anonym

är du o meis kusiner?

Svar: Vilken Meis menar du? jag har en kusin som heter Mejs, men jag tror att den personen du syftar på är bara min kompis :)
Sara

2012-12-04 @ 13:35:04
Fardus

Åhhhh, vad gott det ser ut!!

2012-12-05 @ 11:04:06
URL: http://ffardus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0