Throwback: Outfit details

Hej alla underbara! Har fullt upp med att packa och annat inför resan så kommer bog inte hinna blogga så mycket idag. Jag lägger istället upp bilder på lite detaljer från tidigare outfits! Jag tycker att detaljerna och färgerna är det viktigaste med en outfit.

Jag har en tenta imorgon som jag inte har pluggat något till så jag har tänkt skriva blankt och sen göra omtenta efter jul. Det är första gången jag gör detta! Hoppas inget går snett. Jag rekommenderar inte att man gör så men ni vet ju själva hur mycket jag har haft på senaste tiden. Nu ska jag tillbaka till resväskan!



Kommentarer
Anonym

hur lång tid får man på sig till att plugga till en tenta?

Svar: Det är olika beroende på hur stor kursen är. Om det är en stor kurs har man längre tid på sig Ca 1-2 veckor. Men egentligen ska man läsa det kapitel i boken som man ska ha till varje föreläsningen från början utav kursen. För då förstår man vad läraren pratar om och sen behöver man bara repetera innan tentan så kan man förhoppningsvis allt.
Sara

2012-12-18 @ 22:40:07
Anonym

Hur många år är logoped programmet?

Svar: 4 år
Sara

2012-12-18 @ 22:40:50
Anonym

Vart är halsbandet på bild nr 2 och 7 köpt?

Svar: Jag har köpt det från Ebay. Sök på "Triangle necklace" så hittat du det!
Sara

2012-12-19 @ 03:15:17
Anonym

Kan du rekommendera program som är 4 år långa?

Svar: Jag vet inte riktigt vad det finns för program som är 4 år. Om du vill plugga på karolinska så är Logopedprogrammet deras enda 4-åriga utbildning. Men jag kan försöka kolla upp några. Jag reser på semester idag men ska ändå försöka kolla upp det så fort jag hinner! :)
Sara

2012-12-19 @ 14:44:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0