The very last day!

Idag är vår sista dag här! Det känns som om vi har varit här i mer än 3 dagar och vi har haft riktigt roligt. Just nu sitter vi i Starbucks bredvid Sultan Ahmed och smaskar i oss baklava och drycker. I natt åker vi till Irak så klockan tolv kommer hotellets bilförare som ska köra oss till atatürk airport. Men tills dess blir det myspys här.
Det är lite varmare idag (runt 5 grader) om man tittar på alla turister så ser man att alla har sååå mycket kläder på sig, inklusive oss. Men alla turkar har typ bara någon kofta, tunn kappa eller något liknande. Inga tjocka kappor eller vinterjackor. Jag förstår inte hur de lyckas hålla sig varma! Men de kanske har många lager på sig.
Vi sitter i sköna soffor och jag märker nu att halva min familj somnat medan jag satt och skrev hahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0