Student tips: Maxiklänning

 
Här kommer lite tips på maxiklänningar som jag hittade på  nätet. De är ju inte alla tre kritvita för man MÅSTE inte ha vitt på studenten utan puderbeige eller puderrosa funkar också lika bra :)
Klänningen från bonprix är för tillfället slutsåld, men det står att de ska få in fler så vi får väl hoppas på det. Det var ganska svårt att hitta något fint så här dags men om några månader kommer det bara krylla av vitt på alla nätbutiker så då blir det fler tips inshallah.  Den första är en lite enklare variant för de som kanske inte vill ha så mycket bling bling eller som kanske vill lägga till eget bling. Min favorit är den i mitten, den puderrosa
klänningen.
Ni hittar den första klänningen från nelly här, den puderrosa hittar ni här och klänningen från bonprix hittar ni här
Man kan matcha sin maxiklänning med en slöja i samma färg och en kavaj/Bolero/Kofta/tröja så att man täcker armarna och bysten. Personligen föredrar jag att ha kavaj eller bolero till en maxiklänning än att ha en tröja under, för att jag tycker att det är finare. Men man får matcha på ett sätt som känns bekvämt för en själv.
Tänk på att det kommer fler klänningar ju närmare studenten vi kommer, men jag skulle inte vänta till sista stunden heller så tänk på det =)
 


Kommentarer
Samira

Hörni alla bloggläsare! Kan inte alla be Sara göra en frågestund? Jag vill veta mer om henne och jag vet att jag inte är ensam om det :)

2012-12-02 @ 15:33:45
Anonym

kan du inte länka sidorna, hittar tyvärr inte dem. Tack för tipset dem är superfina

Svar: Har gjort det nu :) hoppas du hittar dem
Sara

2012-12-02 @ 16:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0