So right yet so wrong...

 Jag har varit så otroligt upptagen den här helgen därav den dåliga uppdateringen under lördagen. Men kommer fler inlägg idag inshallah.
Dessa skor står på min önskelista just nu! de är så snygga men passar verkligen inte för det här vädret. Dem är mer höst/vår skor och nu är det december. Så det är lite dålig timing. Men jag kanske kan klicka hem de beige ankle bootsen för att ha på våren eller så fort snön försvinner.
          Have2have.se  598 kr
     Zara TRF 549 kr
 

Kan inte fatta att det är 30 dagar kvar till 2013, det var ju sommar igår!?! Tiden går så fort!


Kommentarer
Sidra

Tycker om de svarta :)

2012-12-02 @ 03:17:00
URL: http://sidras.devote.se
Samira

Tiden springer och vi måste springa efter! Älskar din blogg! Kan inte du göra en frågestund?

Svar: Jag ska tänka på saken ;)
Sara

2012-12-02 @ 15:32:43
Anonym

kan du ge mig en direktlänk till de svarta stövlarna??? hittar de inte :(

Svar: Här är länken: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/se/sv/zara-neu-W2012/269216/925565/RIDST%c3%96VEL Nu har de sålt slut också :(.. men de finns ju kvar på sidan så jag hoppas att de får in fler. De kanske finns i butiken också.
Sara

2012-12-04 @ 11:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0