Shopping tips: 50% off at Elf Cosmetics!

Tänkte tipsa om att Elf eyeslipsface.co.uk  har 50% på allt i deras butik i 24 timmar för att fira deras födelsedag. Elf är en nätbutik som säljer kosmetika till billiga priser. För oss som bor i Sverige skickas produkterna från deras lager i London vilket betyder ingen tull utan bara frakt. Så passa på nu!
Jag tror att de gör det här bara för att irritera mig för de vet att jag klickade hem en massa produkter förra veckan till ordinarie pris...

Billiga priser+50% rabatt= You do the math ;)



Kommentarer
Fardus

Åhh, tack så mycket! Jag blir så glad! :)
Jättefin blogg du har!

Svar: Tack så mycket :)
Sara

2012-12-02 @ 19:23:59
URL: http://ffardus.blogg.se
Samsam

TACK För tipset! De hade jättemycket fint som jag köpte :)

Svar: Vad bra!
Sara

2012-12-03 @ 01:35:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0