Q&A: Bloggen

Hur många läsare har du här på bloggen?
Antalet läsare varierar mycket. Men de senaste 10 dagarna har jag haft runt 70 läsare per dag. Det här är ingen jättestor blogg men vi växer mashallah! Ni kan ju tipsa om bloggen för era vänner ;)

Tänker du försätta blogg fram över?
Hittils har jag inga planer på att sluta blogga. Vi får väl se hur mitt liv ser ut om några år. Men jag tror nog att jag fortsätter blogga. Om ni är intresserad utav att läsa förstås!
 
Det skulle vara jätte kul om du kunde uppdatera bloggen offtare, även om du pluggar och så kan du nt skriva och lägga upp lite mer bilder på vardagen? Skulle vara mkt roligare att följa dig
Jag vet att jag är usel  på att uppdatera och jag lovar att jag ska skärpa mig. Men jag tänker alltid att äh det här kommer ingen tycka är intressant så då bloggar jag inte om det.  Oftast glömmer jag ta bilder! när jag är ute med vänner eller familjen eller annat så glömmer jag ta några bilder även om jag älskar att at bild....och då tycker jag inlägget blir tråkigt utan bild så då skriver jag inte. Men jag lovar att jag ska skärpa mig! Det är roligare att skriva inlägg om min vardag om jag får respons också. För då vet jag att någon läser det ;)

Finns det något annat NI vill att jag ska blogga om?


Kommentarer
Anonym

vi vill att du ska lägga vardags outfit varje dag typ det skulle bli kul

Svar: Jag ska försöka! De dagar då jag inte tagit någon bild eller av någon annan anledning inte har någon outfit bild så kanske jag kan lägga upp exempel på outfitbilder från nätet. Då kan vi alla få inspiration till våra outfits! :)
Sara

2012-12-11 @ 19:12:07
samirasabriye.blogg.se

nu läsare här, måste säga jag är glad jag hittat hit till en annan hijabifashionist :)

Svar: Vad trevligt! välkommen och hoppas du gillar mina inlägg! :)
Sara

2012-12-11 @ 19:34:18
URL: http://samirasabriye.blogg.se/
samirasabriye.blogg.se

Ny* skulle de står ^^

2012-12-11 @ 19:34:39
URL: http://samirasabriye.blogg.se/
Yasmin

Du kan börja och se hur det går.. Börja lägg upp lite bilder minst varje dag på nått du gör eller har gjort så blir vi mer intresserade av att följa dig,, du frågade på vad vi vill att du ska lägga upp bilder på elle vad du ska skriva om,, lägg upp bilder då du står och lagar eller gör nån sorts bakverk,, du e duktig mahsallah på att baka.

2012-12-12 @ 10:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0