Pluggar på riktigt!

Gissa vad jag gör idag? PLUGAR! Jag ska bara be först och sedan plugga vidare...men den här gången pluggar jag på riktigt. Jag brukar skriva att jag ska plugga hela dagen men sen gör jag inta det! Skriver nu på en hemtenta i neuropsykologi som ska in på onsdag 12:e dec. Sedan har jag en inlämning till 17:e dec 09:00 och en hemtenta till 17:e dec 23:59 och en salstenta 19:e dec. Jag tror att jag aldrig har haft så mycket på en och samma gång sedan jag började plugga på universitetet.

Måste också tacka er för alla frågor ni har ställt! så många frågor det blev! och jag som var orolig för frågestunden och trodde att jag typ bara skulle få 5 frågor haha.
Jag har skrivit ett inlägg där jag svarat på de frågor som handlar om mig, min familj, intressen och likanande. Jag ska skriva ett till om plugg, ett om religion och ett om bloggen. Så stay tuned!


Kommentarer
Anonym

goodluck <3 har ockstå tenta

Svar: Lycka till du med <3
Sara

2012-12-17 @ 07:56:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0