Let It Snow

Today's look: Layering with black, white and mint! I love playing with layers and mixing material!
Försökte ta bilder i snön med självutlösare och jag kan säga att alla blev antingen suddiga eller konstiga. Det här var den bästa jag lyckades ta. Och det är lite otydligt vad jag gör, kastar jag snö i luften eller ber jag till Gud? hahah tanken var att jag skulle kasta en massa snö i luften!
Vad tycks?

Pälsväst:Salt
Stickad tröja: BikBok
Skjorta: H&m
Palazzo byxor: Bonprix.se
Halsband: ur&penn
 
 


Kommentarer
Anonym

Mashalla så söt syster ♥

Svar: tack <3
Sara

2012-12-10 @ 22:24:07
Anonym

Älskar tröjan lägg mer bilder på instgram

Svar: Tack! menar du att jag ska uppdatera min instagram oftare eller att jag ska lägga upp fler bilder på denna outfit på instagram? hihi förlåt jag är väldigt trött och lite trög :)
Sara

2012-12-10 @ 22:25:55
Anonym

Hahaha nej det är lugnt. Jag manar att du ska lägga mer bilder på outfits

2012-12-11 @ 13:40:11
Sara

Snygg outfit!

Svar: Tack gumman :)
Sara

2012-12-11 @ 22:03:15
URL: http://harramis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0