Istanbul and Iraq

Den 19 december åker hela familjen på vår första resa till Irak någonsin! Så otroligt spännande att få besöka sitt omtalade hemland för första gången i sitt liv.
Vi åker först till Istanbul där vi ska vara i tre dagar och sedan vidare till Irak. På vägen hem är vi i Ustanbul i en dag. Så sammanlagt blir det 4 dagar i Istanbul och 14 dagar i Irak inshallah!
Jag planerar att ta väldigt många bilder men jag tar inte med någon dator så det blir blogginlägg från mobilen och alltså bara mobilbilder. Men när jag är tillbaka ska jag lägga upp alla fina bilder och skriva om alla områden vi var i.
Tänk på att jag ska till Irak, så nätverksuppkopplingen kanske inte är den bästa där borta.
Så spännande!



Kommentarer
M

Åååhhh såå kul, kmr ihåg mitt första besök till irak. Det är obeskrivligt, även om jag bara var 11 år. Men måste varna dej, så mlt som du är glad nu, lika mkt ( om nt mer) kmr du va ledsen o deppad när du e tillbaka ( speciellt om du har en massa skäkt där) haha. Föråt för jag e en glädjedödare men var tvungen och förvarna dej, så det nt kmr som en chock sen haha

Och herre gud, 14 dagar kmr flyga förbi. Vi var där i en månad första gången och nt ens det känndes tillräckligt haha.
Men hoppas att du får en härlig resa i alla fall och njut av din vistelse där kära du ;)

Svar: Åhhh nu blir det ännu mer spännande! Jag ser verkligen fram emot det och jag ska se till att utforska och njuta ordentligt!
Sara

2012-12-04 @ 16:03:58
Anonym

va roligt att du ska resa till irak,
vill påminna dig om att det är jätte kallt inom hus så tänk på att du tar med dig varma kläder låt dig nt luras av vädret ute för att det är super skönt men så fort man kmr in för dörren så blir det hur kallt som helst, hoppas att du kmr att lyssna på mig:P och nt tkr att jag är lite sjuk.

Svar: Jag har hört mycket om det haha! Vi ska bo på hotell för att vi har många släktingar som åker ner dit så det kommer vara fullt i alla hus. Jag hoppas att det är lite varmare där ;) Men tack för varningen!
Sara

2012-12-07 @ 00:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0