Good-bye Social Life

Igår skrev jag klart mitt arbete på datorn kl 3 på natten. Precis innan jag skulle spara allting tänkte jag dubbelkolla stavningen och då fastnar word. Allt stängs ner och när jag öppnar word igen är ALLT borta!!! stängde ner word igen bad till Gud och öppnade det igen. ALLT ÄT BORTA!!! Förstår ni hur mycket jag grät?!
Tänk att skriva om ETT HELT arbete klockan 3 på morgonen. Vanligtvis brukar word spara automatiskt och även om allt stängs ner kommer det tillbaka när man öpnar word igen. Men inte den här gången...
Hemtentan skulle in klockan 09:00 så jag hade inget annat val än att börja om från början. Jag gick och la mig klockan 6 på morgonen och vaknade först klockan 12 men jag kunde inte röra på någon kroppsdel, hela kroppen kändes som slime så jag la mig igen. Vaknade för två timmar sedan åt frukost och nu ska jag skriva klart nästa arbete som ska in 23:59 inatt.
R.I.P my Social life....
 
Enda fördelen är att jag sitter vid datorn vilket betyder att jag kan uppdatera bloggen :D


Kommentarer
Rabab

Nej usch och fy! Kan tänka mig hur det där känns!!! Men man lär sig av sina misstag hoppas jag, så NÅTT positivt finns ju i det hela :3
Men bra jobbat att du ENS skrev om den!! LYCKA TILL!

Svar: Haha visst är jag duktig! Jo nu när jag skriver på det andra arbetet sparar jag i princip efter varje bokstav haha!
Sara

2012-12-17 @ 16:18:41
URL: http://differentisgood.devote.se/
Nina

Jag har också ett stort arbete som ska in i imorgon 07.00 men jag har inte ens börjat så jag behöver tips, hur ska jag göra för att kunna vara uppe hela natten?

Svar: Själv gjorde jag inget speciellt för att hålla mig vaken. Jag fokuserade på arbetet och på att få det gjort. Koncentrera dig på resultatet och tänk att du kan sova när det är färdigt. Det går inte att sova då! Du kan ju ockå prova att typ dricka en massa kaffe eller redbull för det innehåller Koffein som gör att man blir pigg. Lycka till och kämpa på! Snart tar vi ledigt från allt plugg och får vila hur mycket vi vill :) <3
Sara

2012-12-17 @ 16:23:29
warda

Men shit jag skulle bli galen- gå ut skrika alla svordomar jag ta ett djupt andetag och gråta lite mer. Det finns nog inget värre usch se alltid till och spara även om du har mycket kvar.

Svar: haha ja det var lite så jag också kände mig. Lyckades som tur var samla ihop mig och skriva om på nytt. Nu har jag lärt mig min läxa!
Sara

2012-12-17 @ 23:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0