Friday!

Idag var det så otroligt jobbigt att vakna på morgonen! Och när jag väll kom in i föreläsningssalen så ser jag att läraren inte är där. Vi väntade en stund och sen kommer någon och säger att hon är sjuk och föreläsningen är inställd! Först blev jag glad...men sen insåg jag att jag vaknat i onödan :(
Åkte med en vän till stan för hon skulle köpa julklappar. Så vi gick runt lite och nu är jag hemma.
Jag ska bara be och sedan tvätta mina sminkborstar för de är riktigt smutsiga! Efter det blir det plugg och så middag hos kusinerna.
Om jag hinner ska jag göra ett litet DIY projekt med mina stövlar!
 
Bjuder på en bild från när vi var i marocko i sommras. Jag vill tillbaka nuuuu
Är inte deras himmel konstig?! Kolla färgen den är inte ens blå.


Kommentarer
Anonym

all himmel i arab världen är inte blå det är på grund av deras öken iraks himmel brukar vara röd ibland

Svar: Jaha vad coolt! Jag frågade varför deras himmel var vit och inte blå trots att man inte såg ett enda moln men de visste inte varför.
Sara

2012-12-14 @ 13:28:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0