Förberedelser

På torsdag har vi en väldigt stor bjudning och det städas för fullt här hemma medan jag bakar. Håller på med fler cupcakes. Den här gången vanilj Cupcakes med vaniljfrosting. Bakar själva muffinsen just nu och fixar frostingen imorgon kväll. Då lär allt vara färdigt på torsdag.
Åkte förbi Kakburken i jakobsberg och köpte en massa ätbara dekorationer som pastafärg i olika färger, ätbart glitter i olika färger, pärlor i olika storlekar, ätbara snöflingor och kristyr. jag köpte också tyllar och tyllpåsar! Kommer såklart inte använda allt till cupcakesen för då blir det bara fult.
Jag köpte fler bakformar också, så nu har jag alla storlekar hehe.
Men nu har jag mitt lilla lager här hemma ;) Lägger upp bilder på resultatet imorgon. Ska bli spännande!



Kommentarer
Anonym

Ser fram emot deeee ahahah mums

2012-12-05 @ 15:26:34
Rabab

Gott det ser ut o va!:)

2012-12-05 @ 19:57:07
URL: http://differentisgood.devote.se
Som

Yummey

2012-12-06 @ 19:14:51
Yasmin

MashAllah vad du är duktig!!!!de set såååå goda o fina ut.Vart i Jakobsberg ligger kakburken?och har de en sprits,har letat efter en ordentlig sprits överallt!

Svar: Tack!! Den ligger i bruttovägen 2 och ja de har sprits och olika tyllar i olika storlekar så man kan spritsa på cupcakes och andra bakelser :)
Sara

2012-12-07 @ 12:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0