The maxi Skirt



Heej! Jag hoppas att det går bra med fastan för alla som fastar!
Jag tänkte tipsa om lite maxi kjolar som jag hittat hos New Look ( www.newlook.com ). Man kan beställa kläder från de för ett bra pris och de är pålitliga.  Dessa kjolar kostar mellan 14.99-16.99 £ vilket är ungefär 160-150 kr.
Av vissa kjolar har de en vanlig modell och en "tall" modell som passar lite längre personer, t.ex. den oranga och den marinblåa.
Eftersom det är en engelsk butik som skickar sina varor från Storbrittanien tillkommer ingen skatt- eller tullavgift. Frakten kostar 5 £ (ungefär 55 kr) och leveranstiden är 5 till 7 arbetsdagar. Om du beställer för minst 55 £ så får du även fri frakt :D
Har någon beställt från de tidigare och vad tyckte ni om deras service?
 


Kommentarer
emelie

va bra! tack sa mycket for tipset!

2012-08-03 @ 12:11:18
hafsa

jazakallah för tipset har velat beställa från thepoplook men deras frakt är för mycket och denna är bara perfekt

2012-08-05 @ 09:22:53
URL: http://hafsas.webblogg.se
Nancy

Salam, åh vad glad jag blir då dessa är väldigt billiga, men hur mycket kostar retur syster ?

Svar: Jag är inte säker gumman, men jag tror inte att det kostar mer än frakten som är 5£ :)
Sara

2012-11-15 @ 17:02:22
URL: http://nelturk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0