Henna party Outfit

Detta är vad jag hade på mig på henna festen i Lördags. Ett par breda byxor med vit skjorta och kungsblå kavaj. Jag och mina två kusiner hade likadana kläder men olika mönster.

Jag:
Byxor: Saint Tropez
Skjorta: Primark
Kavaj: H&M
Slöja: marocko
Skor: Miss Selfridges
Clutch: Primark
Accesoarer: DKNY, Guldfynd, Dorothy Perkins och H&M

Kusin 1:
Leopardbyxor: Zara
Blus: Zara
Kavaj: Zara
Skor: Zara
Clutch: Present
Slöja: H&M

Kusin 2:
Byxor: Zara
Skjorta: Zara
Kavaj: Zara
Skor: Zara
Slöja: H&m
Clutch: Alexander Mcqueen

Det blev en hel del Zara hahahah!



Kommentarer
Anonym

Vad fina ni är, mashAlllah :)

Svar: Tack sötis :)
Sara

2012-08-30 @ 13:05:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0