Eid 2012

Eid Mubarak alla fina bloggläsare! Har haft dåligt med Nätverk på sistone och därför inte kunnat blogga. I år spenderade jag min första eid i ett arabiskt land med min moster och hennes mans familj. Det var en trevlig dag men inte riktigt som förväntat. Vi åkte till en stad vid havet en bit utanför Casablanca. Eftersom det var vid havet fick vi skippa våra nya eid outfits :/ men det var värt det! Vi åkte båt och fyrhjulingar, gick på libanesisk restaurang och en del badade i havet. dagen var fylld med glädje och skratt trots att det var 45 grader varmt!!!

Jag hade på mig en vit klänning/tunika från Forever 21, jeansbyxor, sjal från Primark, clutch från New Look, armband från h&m, klocka från DKNY och ring från Primark.



Kommentarer
Happy Eid

Sound like you had a nice day! I really want to visit marocco!

Svar: Yes you should! Its a really nice old place
Sara

2012-08-25 @ 15:38:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0