Big Fat No

Dödstrött så tänkte ta en liten paus från pluggandet :)
Idag såg jag en tjej på bussen och hon hade sååå fult smink så...nej alltså jag orkar inte. Hahha jag ville bara gå fram till henne å baa: Gumman, no o e uses red foundation. Foundation is for you face not you lips. Eyeliner is acctually eyeliner not lipliner! And hun...people use make up to cover up the errors NOT CREATE ONE!! ......Men ville ju inte få henne o gråta direkt. Hah!
Hon såg ut som om hon hade bränt sig som in i helvette på solarium, fast bara ansiktet dårå. Resten av kroppen var ju vit. Fan att jag inte tog bild. Det värsta var att hon hade sån luft! Skrattade högt med sina vänner (som såg normala ut) och satt å visade bilder på hennes pojkvän... Tycker synd om henne.


Ps. Vet ej varför men att allt känns mer dramatiskt på engelska. Hahha sån drama queen jag är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0