Maxi skirt

Halloj! Tänkte tipsa om lite maxi kjolar hos Mango. Fått en del frågor om var man kan hitta kjolar. Jag personligen köper från alla möjliga ställen och länder. Både i butik och på nätet. Jag har köpt några från Ellos.se, laredoute.se, h&m, Gina tricot, Zara och diabless. Från London: new look, m&s, warehouse. Från Spanien: stradivarious och har några från Holland också. Så vart jag ser kjolar köper jag haha. Det gäller att hålla ögonen öppna. 
Men har letat upp lite kjolar hos Mango. De har både enkla enfärgade och mönstrade. De enfärgade kostar 299kr så det är ganska bra. Och de andra kostar mellan 400 och 500kr. 
Personligen föredrar jag enfärgade kjolar då de är lättast att matcha men alla gillar olika!😉






Kommentarer
Anonym

Tack för tipset!! Älskar den gröna och den smultronröda <3

Svar: Så lite så ;-)
Sara

2014-03-19 @ 08:39:02
Noor

Skulle du kunna göra en oufit collage ifall du skulle matcha en kjol och vart ifrån du skulle hitta allt? :)

Svar: Vet inte hur man gör sådana collage haha men jag kan försöka mig på det. Annars kan du se lite hur jag matchar på mina outfit bilder också ;)
Sara

2014-03-19 @ 19:55:50
URL: http://muslimtjejs.blogg.se
...

Fint att du delar med dej o tipsar . Inte.många som gör de

Svar: Gillar att dela med mig. Kul att andra uppskattar det ;-)
Sara

2014-03-19 @ 20:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0