Live. Love. Laugh.

Outfiiiit från helgen!
Har en militärgrön sjal med orangea zebror på (jag vet låter konstigt men den är fin jag lovar!) så tänkte matcha ihop något som passar till den. Det är inte orange utan mer åt korallhållet så jag hade såklart en skjorta i precis den färgen!😁 matchat med en militärgrön kjol och ett bälte i lite mörkare korallfärg. På bilden har jag även skinnjacka och pälsväst. 
Vad tycks? Yay or nay?


Skjorta: h&m | kjol: Gina tricot | sjal: Glitter | bälte: Från lillsyrran | smycken: Gina tricot och Holland | pälsväst: Hollies


PS. Ska försöka börja ta bättre bilder med min systemkamera istället haha. Måste ha en assistent till det typ ju haha!



Kommentarer
Noor

Yaay! :)

2014-03-06 @ 09:43:11
URL: http://muslimtjejs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0