It's all in the details

Helluu!! 
Hoppas allt är bra med er :)
Tänkte slänga upp lite bilder på min outfit från i fredags. Var ute med fästmannen och hans kusin samt kusinens fru. Vi åt middag och sen var det dags för lite bowling. Väldigt trevligt var det 😊

Har en sjal som jag köpte i Istanbul som är i färgerna lila/rosa och mint. De av er som följt mig länge på bloggen minns kanske att jag älskar mint haha. Så jag pysslade ihop en outfit som matchade sjalen. Tror att det blev lyckat, eller vad tycker  ni? 





Kommentarer
Noor

Så himla fint! hehe aa minns att du älskar mint :D

Svar: Tack sötnos!
Sara

2014-03-02 @ 21:34:14
URL: http://muslimtjejs.blogg.se
Zahra

Fina färger!! :) älskar väskan

Svar: Tack så mycket! :))
Sara

2014-03-02 @ 22:05:11
URL: http://www.zahras.blogg.se
diana

älskar väskan

Svar: Tack 😊
Sara

2014-03-20 @ 19:21:13
jag

e väskan äkta MK ?

Svar: Ja det är den
Sara

2014-03-21 @ 09:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0