Helgen.

Godmorgon! En ny vecka. Nya tag!
Den här helgen har jag gjort allt annat än att plugga haha! Nej men lite pluggade jag i alla fall. 
I lördags var jag ute med mamma och systrarna på stan en stund och sen gick jag iväg till ett bibliotek och pluggade lite. Senare var jag med svärfamiljen på middag och sen åkte jag, Hussein och några till till ett café och fikade. Vi satt utomhus och det var inte alls kallt. Men senare på kvällen fick vi värma oss med filtar haha. 
I söndags var vi och vänner till oss bjudna på väldigt god brunch hos min mormor. Vi blev kvar där efter att gästerna hade gott och åt middag där också. Senare på kvällen kom Hussein hem till oss och jag och han kollade biljetter till bröllopsresan(!!!).

Så jag har haft en väldigt trevlig helg med nära och kära och träffat nya människor och ätit en massa gott!
Hur har er helg varit? 





Kommentarer
Anonym

Oh vad gott 😍 hur är det att plugga i uni förresten? Mkt skillnad mellan gymnasiet? Är det jätte svårt? Hur är tentorna? Är så intresserad :)

2014-03-31 @ 11:20:39
Noor

Låter som en effektiv helg! mysig sådan oxå :)

Svar: Japp! Mysigt var det :)
Sara

2014-04-01 @ 13:42:25
URL: http://muslimtjejs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0