Any requests?

Okej, nu har jag varit borta i flera månader. Vad har jag missat? Vad har hänt er, fill me in!
Ni har missat min förlovning (typ vigsel egentligen, alltså aqid), hela min sommar, höst och halva vintern. Vad vill ni veta vad ska jag berätta om? 
Jag kan säga att jag har varit på två resor, en bilresa under sommaren och en resa till Irak under julen. Kan berätta mer om allt detta senare om ni är intresserade. 

Men har ni andra önskningar? Saker ni vill att jag ska skriva om eller liknande? 
Passa på nu haha
En del har redan bett mig skriva om planeringen inför bröllopet och sånt så det ska jag försöka dokumentera här. Det kan vara kul både för er att läsa nu och för mig att läsa senare i framtiden 😉 
Vad tycker ni? 


Kommentarer
Hoda

Berätta om dina resor och om din förlovning!!!
Skriv om planeringen och gör en frågestund!!
Äntligen är du tillbaka <3

2014-02-28 @ 17:54:30
Zahra

Det skulle vara intressant att läsa om hur din förlovning var. Kanske visa några små detaljer från den dagen? Älskar att kolla på sånt! En till fråga, hade du på dig slöja på din förlovning eller var det en fest för endast tjejer? :)

2014-02-28 @ 23:48:43
URL: http://www.zahras.blogg.se
Zahra

Det skulle vara intressant att läsa om hur din förlovning var. Kanske visa några små detaljer från den dagen? Älskar att kolla på sånt! En till fråga, hade du på dig slöja på din förlovning eller var det en fest för endast tjejer? :)

2014-02-28 @ 23:48:45
URL: http://www.zahras.blogg.se
Nora

Hej Sara!
Kul att du är tillbaka!
Jag tänkte fråga - eftersom du bär hijab vad hade du på dig under förlovningen / vigseln?
Ifall du hade på dig en klänning, hur fick du ihop det så att den täckte liksom och hur matchade du slöjan???

Jag ska nämnligen ha min vigsel under sommaren och jag är så förvirrad eftersom jag bär slöja. Någon butik eller hemsida som du köpte klänningen ifrån? Visa bilder! (snälla?)

Svar: Hej!
Skriver ihop ett inlägg om min förlovning imorgon inshallah. Ska försöka ha med bilder också ;-)
Sara

2014-03-01 @ 22:33:33
diana

bröllops planering

2014-03-20 @ 19:19:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0