Summer outfits

Gud vad jag saknar sommaren! Även om jag hösten är okej så är sommaren en helt annan grej. Den här sommaren var ju extra speciell. Jag reste väldigt mycket. Pluggade i London i nästan två månader utan att se min mami och det bar en väldigt annorlunda upplevelse. (inlägg kommer om det nästa vecka inhallah)
Sen åkte jag till Marocko med mamma och mina systrar och ni som har läst de inläggen vet ju hur underbart det var där! När jag var tillbaka åkte jag till London igen för att närvara på min kusins bröllop och det var jättekul!
Sitter och bläddrar bland bilder och drömmer mig tillbaka till sol, bad, shopping och skratt.



Kommentarer
Anonym

Badade du i Marocko?

Svar: Ja, min moster har en villa där ingen kan titta in så jag badade och solade där :)
Sara

2012-10-21 @ 14:38:19
Betol

Är du hel irakie ?? Eller halv marockan?? Du skriver inte så mkt om dig sj mm..

2012-10-21 @ 15:29:06
Anonym

Vilken lyx!

2012-10-21 @ 20:34:36
Ghad

fin stil du har =)

Svar: Tack !! :)
Sara

2012-10-21 @ 23:13:03
rösssssssss pösss

geloooooooooob <3 min favorit blazer där uppe i orange klär dig som ba den

Svar: hahah habibti bil 3ordhe eller hur man nu skriver det ;)
Sara

2012-10-22 @ 22:07:23
Anonym

Var hittar du dina fina kjolar? Kram

Svar: På lite olika ställen. En del är från New Look som finns i london men man kan beställa till sverige. Jag har kjolar från ellos, primark, debenhams, stradivarious (ginns ej i Sverige) och MQ. Så just den här sommaren fanns det kjolar lite överallt men det gäller att ha ögonen öppna! På våren kommer det nog nya kjolar till butikerna så då gäller det att vara beredd :)
Sara

2012-10-23 @ 21:20:34
Anonym

woww vila snygga bilder!!!!!!!!

Svar: tack!! =)
Sara

2012-10-29 @ 00:34:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0