Thanks God It's Friday!

Kom hem för ungefär en timme sen och om ni bara visste hur trött jag är! SACO mässan var riktigt högljud och folk hade så mycket frågor och jag sprang runt från plats till plats och letade papper och en massa annat! Jag hoppas att jag hjälpte någon med sitt val av utbildning i alla fall haha!

Ps. Angående smink inlägget, jag fick en fråga från en läsare om vad JAG tycker om smink. Jag sa bara mina egna åsikter och jag förstår självklart om ni finisar inte delar samma åsikt som mig. Jag tycker att det är viktigt att man är ärlig i sin blogg för att det inte ska kännas som att ni läser en massa lögner. Bara för att man använder smink betyder det inte att man är en dålig muslim. Verkligen inte! Jag menade absolut inte att döma någon heller. Jag förstår att man ser så mycket fräschare ut med smink och jag vet att många använder ganska lite smink så att det ser neutralt ut.
Jag ville bara passa på att påminna alla om att jag bara är en människa som er och jag kan inte döma någon. Jag gör minst lika mycket fel som alla gör och ingen utav oss är perfekt. Men det är vår plikt att påminna varandra systrar utan att peka ut eller såra.
Nu ska jag ta en alvedon och sova!



Kommentarer
Kl

Jag såg dig där! Du var jättesöt och stod och pratade med alla om karolinska haha!

Svar: Hahah vad söt du är! pratade jag med dig också då eller?
Sara

2012-12-02 @ 15:34:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0