Min ögonsten!

yaaaay! Kollade precis min kalender och insåg att jag är ledig imorgon! Sitter och skriver på hemtentan som ska in på morgonen så om jag lämnar in den så förtjänar jag lite vila och hitta på något kul (shopping?). Har en fråga kvar sen är jag fri.

Finisar, min älskade mamma åkte till sjukhuset för att göra prover imorse, hon har varit där hela dagen och nu kom pappa hem och han sa att mamma ska sova över där i natt för att de behöver ge henne medicinering. Hon har fått njurbäckeninfektion säger de! Jag vill att ni inte glömmer henne i era böner är ni snälla.
Jag hoppas att det inte sprider sig i kroppen och blir något allvarligt!
Min ögonsten :(
Må Gud ge oss styrka och bevara vår hälsa!


Kommentarer
Yasmin

Hur mår din mamma nu? Salamtha ma tshof shar YA rab

Svar: hon mår lite bättre alhamdulillah. Tack habibti <3
Sara

2012-12-12 @ 10:46:20
Anonym

Hoppas det blir bra, syster!Ska be för henne

Svar: Tack gumman! <3
Sara

2012-12-12 @ 18:05:40
Sos

Hopas hon mår bättre nu inshallah!

Svar: Tack hon mår lite bättre!
Sara

2012-12-12 @ 21:46:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0